Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla muzika daile choreografija

Kelionė į Austriją

Birželio 14-21 dienomis meno mokyklos jaunių choras, kultūros centro vaikinų vokalinis ansamblis "Bildukas" ir meno mokyklos kanklių trio viešėjo ir koncertavo Austrijoje.
Austrų ir mokytojos Danutės Lapienės vadovaujamų kolektyvų draugystė tęsiasi jau 20 metų.

Ši kelionė buvo labai smagi. Gyvenome austrų šeimose, kurios mumis labai rūpinosi. Pagrindinio koncerto metu, kuris vyko pilyje, sulaukėme mero ir mokyklos direktoriaus nuoširdžių sveikinimų ir dovanų.
Turėjome žygį į alpes, tiesiog buvome sužavėti gamtos grožio, dauguma vaikų pirmą kartą pamatė kalnus.Mūsų vedliai buvo Gleinstatteno mokyklos mokytojai.Po žygio ir vaišių surengėme padėkos koncertėlį.
Gražiai pristatėme Lietuvą visai mokyklos bendruomenei. Mokytoja ir mūsų vertėja Raminta Damušienė vedė pamoką apie Lietuvą,mokė austriukus lietuviškų žodžių, o dainininkai ir muzikantai viską papildė dainomis ir kanklių muzika.Mokytojai Rimai Balčiūnienei teko būti modeliu demonstruojant tautinius rūbus.
Teko giedoti mišiose St.Martino ir Gleisntatteno bažnyčiose.
Šeštadienį mus užėmė šeimos.Aplankėme aplinkinius miestus ir vietoves, kai kas pabuvojo ir Slovėnijoje, kuri yra netoli Gleinstatteno.
Austrijoje yra 8 regionai. Mes buvome Štirijoje.Jos sostinė- antras pagal dydį Austrijos miestas Gracas.Jame taip pat buvo surengta ekskursija.Pamatėme daugybę įvairaus stiliaus muziką grojančių kolektyvų, nes tuo metu Grace vyko didžiulis muzikos festivalis. Mums buvo leista stebėti geriausio Austrijoje Šonbergo  choro repeticiją, kuri vyko Graco katedroje.Buvo repetuojamas šiuolaikinės muzikos kūrinys,repeticiją stebėjo ir kompozitorius.
Kelionės metu aplankėme sostinę Vieną ir Veličkų druskų kasyklą Lenkijoje.
Visos kelionės metu mus lydėjo geras oras ir puiki nuotaika.