Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla muzika daile choreografija
 
 
 

     Nuotolinio mokymo apžvalga


 Nuotolinio mokymo patirties apžvalga 2020-04-06

Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla su pertraukomis nuotoliniu būdu dirba jau trečia savaitė. Mokytojai pastebi, kad tai yra nauja ir įdomi patirtis atnešanti tiek pliusų tiek ir minusų. Pamokoms pasitelkiamos Skype, Wiber, WhatsApp, Mesenger, Zoom  programos ir vaizdo skambučiai. Mokytojai su mokiniais bendrauja tiek tiesiogiai tiek siųsdami vieni kitiems vaizdo įrašus. Mokytoja Vytis Binkauskas pastebi, kad muzikuojant labai padeda metronomai, nes vienas iš minusų bendraujant nuotoliniu būdu yra vaizdo ir garso vėlavimas. Mokiniai darydami vaizdo įrašą, kurį siųs mokytojui daug labiau susikaupia, koncentruojasi ir gauna geresnį rezultatą. Mokytojos Zita Liktienė ir Jovita Misiūnienė vienu iš pliusų laiko, kad taip muzikuojantį vaiką girdi visi šeimos nariai ir tarsi visi dalyvauja atviroje pamokoje, o mokiniai labiau stengiasi, nes jų klausosi tėveliai. Tėveliai irgi girdi mokytojos rekomendacijas ir gali padėti savo vaikams , kai jie dirba savarankiškai tiesiog jas primindami. Mokytoja Marius Murauskas džiaugiasi, kad savoje aplinkoje mokiniai labiau atsipalaidavę, taip ir namų sienos padeda siekti rezultatų. Mokytojai Laurynas Antanaitis ir Rima Balčiūnienė apgailestauja, kad sunkiau padėti pataisyti rankų padėtį, sėdėseną, tačiau  lavinti techniką tokia darbo aplinka ne trukdo, o padeda. Mokytojai ir mokiniai artimiau vieni kitus pažįsta, mokiniai džiaugiasi galėdami parodyti savo mylimiems mokytojams savo draugus šuniukus, kačiukus, vėžliukus ir kitus savo klausytojus. Mokytojas Vincas Bakšys vienu iš pliusų mini 100 procentų lankomumą.

Solfedžio mokytoja Jadvyga Žemliauskienė paruoštas užduotis jau pateikė mokiniams ir skyrė pakankamai laiko įsigilinti, atsižvelgdama į didelį mokinių mokymosi krūvį bendrojo ugdymo mokykloje. Vaizdo pokalbius numatė kitai savaitei. Solfedžio užduotis vyresniems mokiniams perprasti sekasi tikrai gerai, dalinasi patirtimi mokytojas Arūnas Samys, tačiau pirmokams prireikia ir tėvelių pagalbos, kad padėtų susitvarkyti su informacinėmis technologijomis, kurių pagalba dabar tenka bendrauti.

Mokytoja Kristė Donauskienė patenkinta, kad choreografijos skyriaus mokiniams sekasi puikiai. Bendrauja tiek su tėvais, tiek su vaikais. Visi aktyviai dalyvauja užduotyse. Visada siunčia nuotraukas, vaizdo įrašus. Jų jau yra sukaupta labai nemažai. Labiausiai pasiteisino užduotys, kurias reikia atlikti, nufilmuoti ir atsiųsti.

Mokytoja Inesa Bosaitė pasakoja, kad dailės skyriaus mokytojai ir mokiniai Mesenger susikūrė klasių grupes, kuriose aptaria svarbiausius klausimus, siunčia mokytojoms atliktus darbus, juos aptaria. Mokytoja pasigenda gyvo ryšio, sukuriamo asmeniškai betarpiškai bendraujant , tačiau ir dabartiniame darbe mato ugdymo galimybių.

Mokytojos Lina Rušienės jaunesnių klasių mokiniams patinka, kai mokytoja užduotis parenka iš interneto svetainės youtube , tai suteikia galimybes dirbti individualiu tempu.

Dauguma mokytojų pastebi, kad pagrindiniai sunkumai yra garso, vaizdo vėlavimas tiesioginio bendravimo metu ir didelis nuovargis dirbant prie kompiuterių. Nors šiuo metu darbas vyksta tuo pačiu tvarkaraščiu, užima panašiai laiko, bet mokytojai po darbo dienos jaučiasi labiau išsekę. Tačiau matydama, kad nuotolinis darbas duoda rezultatų, jausdama, kad svarbu ir reikšminga, suteikti vaikams šiuo įtemptu laiku galimybę išreikšti save kūrybinėje, meninėje veikloje, mokyklos bendruomenė nusiteikusi darbingai ir pozityviai.

Jurbarko Antano Sodeikos meno mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Monika Buitkuvienė


2020-04-07


 
artimiausi renginiai
renginiai